ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

دانش طب امروز

Danesh Teb Emruz

خلاصه فعالیت:

شرکت دانش طب امروز در سال ۱۳۸۵ و با حضور افراد با تجربه و تحصیل کرده تجهیزات پزشکی تاسیس شد. فعالیت خود را در شاخه استریل، کنترل عفونت و امحا زباله به طور تخصصی آغاز نمود و در شاخه های اورژانس و قلبی نیز با استفاده از تجارب سال های گذشته و با ارائه سیستم های نوین فعالیت خود را گسترش داد. تلاش امروز شرکت در جهت انتقال آخرین تکنولوژی های روز پزشکی به ایران از یک سو و از سوی دیگر در جهت پیشبرد تولید و خودکفایی است و امید است در این مسیر با حمایت مراکز درمانی و پزشکی کشور گام های مستحکم و اثربخشی بردارد.

شرکت دانش طب امروز نماینده رسمی کمپانی CISA PRODUCTION SRL از کشور ایتالیا ، کمپانی Laoken Medical Technology Co.,Ltd از کشور چین می باشد و در زمینه های تجهیزات بیمارستانی – دستگاه های بیمارستانی فعالیت می کند. از محصولات وارداتی این شرکت می توان به کاست استریلایزر پلاسما ، دستگاه استریلایزر پلاسما اشاره کرد. کلاس خطر این محصولات c می باشد.

تولیدات شرکت دانش طب امروز در زمینه تجهیزات پزشکی و شستشو و استریل (csr) ، دستگاه های مدیریت پسماند ، دستگاههای عمومی دندانپزشکی می باشد که به صورت مستقل ، تولید و با برند های steriway ، به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به دستگاه استریلایزر پلاسما ، دستگاه بی خطرساز زباله بیمارستانی به روش بخار ، آمالگام سپریتور اشاره کرد.

اطلاعات عمومی:

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید