جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مرکز توسعه صادرات سلامت ایران

نمایشگاه بین المللی مجازی

Iran Health Export Development Center

معرفی " مرکز توسعه صادرات سلامت ایران "

توسعه صادرات سلامت ایران، نهادی تخصصی برای حمایت از صادرات محصولات پزشکی و سلامت ایران است که با ارائه مشاوره، آموزش، خدمات بازارسازی و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، به شرکت‌ها کمک می‌کند جایگاه خود را در بازارهای جهانی تقویت کنند.

اطلاعات ثبتی:

تصویر معرفی

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

توضیحات تکمیلی

مرکز توسعه صادرات سلامت ایران (iHEDC) یک نهاد تخصصی است که با هدف تقویت صادرات محصولات و خدمات حوزه سلامت کشور، به‌ویژه در بخش تجهیزات پزشکی، دارو، فناوری‌های سلامت و خدمات درمانی، فعالیت می‌کند. این مرکز با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، به‌عنوان بازوی اجرایی برای توسعه بازارهای بین‌المللی محصولات سلامت ایرانی عمل می‌کند.


 معرفی مرکز توسعه صادرات سلامت ایران (iHEDC)

مرکز توسعه صادرات سلامت ایران به‌منظور رونق‌بخشی به صادرات و اقتصاد کشور تأسیس شده است. این مرکز با ارائه خدمات متنوع در راستای تقویت و توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت، برنامه‌های ویژه‌ای برای راهبری صادراتی شرکت‌های علاقمند دارد. 


خدمات کلیدی مرکز

مرکز توسعه صادرات سلامت ایران خدمات متنوعی را به شرکت‌های حوزه سلامت ارائه می‌دهد:

. راهبری صادراتی

این مرکز با ارائه مشاوره و هدایت شرکت‌ها در مسیر صادرات محصولات سلامت، به آن‌ها کمک می‌کند تا وارد بازارهای بین‌المللی شوند.

. تأمین سرمایه

مرکز در راستای رسالت تعریف‌شده خود، جهت تأمین سرمایه موردنیاز صادرات شرکت‌های تولیدکننده و یا واسطه‌های صادراتی اقدام می‌کند. این کار از دو طریق اعطای تسهیلات و مشارکت در صادرات صورت می‌پذیرد.

. توسعه بازار محصول

مرکز با شناسایی بازارهای اولویت‌دار صادراتی، بررسی میدانی بازار هدف، بازاریابی در بازار هدف صادراتی، مذاکره و راهبری فروش، و ایجاد زیرساخت فروش و خدمات پس از فروش، به توسعه بازار محصولات سلامت ایرانی کمک می‌کند.

. خدمات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی

مرکز از تهیه ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی بین‌المللی، مانند کاتالوگ‌ها، بروشورها، کلیپ‌های تبلیغاتی، و تبلیغات در رسانه‌های خارجی، حمایت می‌کند. این حمایت‌ها می‌تواند تا ۶۰% هزینه‌ها را پوشش دهد.

. حمایت از حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی

مرکز از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی حمایت می‌کند و با برگزاری نشست‌های B2B، فرصت‌های تجاری را برای آن‌ها فراهم می‌آورد.

. حمایت از اخذ مجوزها و استانداردهای بین‌المللی

مرکز به شرکت‌ها در فرآیند اخذ مجوزهای بین‌المللی و استانداردهای موردنیاز برای صادرات کمک می‌کند.

. حمایت از فعالیت‌های بازاریابی خارجی

مرکز از فعالیت‌های بازاریابی خارجی، مانند حضور در مناقصات بین‌المللی، پذیرش هیئت‌های تجاری، و عضویت در مراکز شتاب‌دهی خارجی، حمایت می‌کند.