ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

خلاصه فعالیت:

شرکت مهندسی پارس نهند به عنوان یک شرکت مهندسی طراحی و ساخت در زمینه پزشکی و صنعتی در سال ۱۳۷۳ در تهران تاسیس گردید. ما با مدیریت مجرب و کادر فنی و مشاوران تحصیلکرده و طیف گسترده ای از تامین کنندگان داخلی و بین المللی، در زمینه الکترونیک، اتوماسیون، مکانیک و کامپیوتر به مشتریان خود خدمات رسانی می کنیم..
شرکت مهندسی پارس نهند از سال ۱۳۸۴ عضو پارک فناوری پردیس بوده و از سال ۱۳۸۷ در ساختمان خود در این پارک فناوری مستقر می باشد.
شرکت مهندسی پارس نهند تنها تولید کننده دارای پروانه های بهره برداری و ساخت دستگاه های شستشوی اولتراسونیک  برای کاربرد های پزشکی و صنعتی در ایران می باشد و مدل های متنوعی را تحت استانداردهای مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵،۱۳۴۸۵:۲۰۱۶ و استانداردهای ایمنی الکتریکی تولید می‌نماید.
دستگاه‌های اولتراسونیک کلینر ساخت این شرکت توسط وزارت بهداشت ایران برای شستشوی ابزارهای جراحی قبل از استرلیزاسیون، مورد تایید قرار گرفته و در لیست تجهیزات مجاز این وزارتخانه قرار دارد.
همچنین شرکت مهندسی پارس نهند دستگاه‌های اولتراسونیک کلینر سفارشی تا ۱۰۰۰ لیتر را طراحی و تولید نموده است که هم اکنون در بسیاری از مراکز صنعتی، از جمله اپتیک، الکترونیک، ارتباطات، پتروشیمی، نساجی، راه آهن و هوانوردی، خودرو و خودرو، طلا و جواهرات، فلز، معدن، نانو و بیو فناوری و غیره و همچنین مراکز بیمارستانی، آزمایشگاهی، دانشگاهی و تحقیقاتی. فعال هستند.

اطلاعات عمومی:

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید