ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

خلاصه فعالیت:

شرکت تولیدی و بازرگانی ملورین از تولیدکنندگان بنام و موفق در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی می‌باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۶۹ با تولید یونیت دندانپزشکی ملورین، صندلی دندانپزشکی، چراغ، تابوره و ساکشن برقی شروع و در سال ۱۳۷۳ با پیشرفت در حوزه‌های مختلف به امر صادرات و تجهیز نمودن کلیه دانشگاه‌ها و مراکز درمانی سراسر کشور روی آورد.

تولیدات شرکت تولیدی بازرگانی « ملورین » در زمینه تجهیزات پزشکی و دستگاههای عمومی دندانپزشکی می باشد که به صورت مستقل ، تولید و با برند های ، ملورین به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به دستگاه یونیت دندانپزشکی اشاره کرد.

شرکت تولیدی بازرگانی ملورین نماینده رسمی کمپانی CEFLA SC از کشور ایتالیا ، کمپانی DIRECTA AB از کشور سوئد ، کمپانی TPC ADVANCED TECHNOLOGY,INC از کشور ایالات متحده آمریکا ، کمپانی METASYS MEDIZIN TECHNIK GMBH از کشور اتریش ، کمپانی FARO S.P.A. از کشور ایتالیا ، کمپانی LASCOD S.P.A از کشور ایتالیا ، کمپانی NSK DENTAL ITALY S.R.L از کشور ایتالیا می باشد.

و در زمینه های تجهیزات دندانپزشکی – گروه عمومی دندانپزشکی ، گروه تصویربرداری دندانپزشکی ، گروه ترمیمی ، گروه اندو ، بسته بندی ابزار و لوازم پزشکی ، گروه پروتز فعالیت می کند. 

از محصولات وارداتی این شرکت می توان به دستگاه دوربین داخل دهانی ، opg with ceph double sensor unit ، دستگاه پری اپیکال دی سی ، دستگاه فسفور پلیت ، پانسمان دندانپزشکی اشاره کرد. کلاس خطر این محصولات a و c و b می باشد.

اطلاعات عمومی:

تصویر معرفی

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید