ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

کاوندیش سیستم

Kavandish System

خلاصه فعالیت:

شرکت کاوندیش سیستم در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و فعالیتهای خود را با هدف طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی آغاز کرد. امروزه کاوندیش سیستم جایگاه مناسب خود را به عنوان یک شرکت دانش بنیان مهندسی در زمینه تولید دستگاه های الکتروسرجری در بازارهای داخلی و بین المللی پیدا کرده است. کاوندیش موفقیت خود را به دلیل موارد زیر می داند: داشتن تیم شایسته از متخصصین علمی و فنی. این تیم دانش به روز در مورد جدیدترین تحولات تکنولوژیکی جهان دارند. رعایت استانداردهای ایرانی / اروپایی در تضمین کیفیت مانند ISO ۱۳۴۸۵ و نشان CE.

کاوندیش سیستم اولین دستگاه الکتروسرجری ساخت ایران را با موفقیت طراحی و تولید کرد. این دستگاه الکتروسرجری الزامات سختگیرانه استانداردهای بین المللی را رعایت کرده و توسط بیشتر جراحان و کلینیک های معروف ایرانی تأیید شده است.

امروز ، رشد بیش از ۷۰ کارمند در شرکت ، گواهی بر صحت اهداف بلند پروازانه کاوندیش سیستم است.این شرکت مجموعه کاملی از دستگاه های الکتروسرجری HF پیشرفته را متناسب با نیازهای جراحی مدرن طراحی و تولید می کند.محصولات کاوندیش در جراحی عمومی، میکرو سرجری، پیوند ، TUR ، گوارش ، گوش و حلق و بینی ، اورولوژی ، برونکوسکوپی ، ارتوپدی ، جراحی قلب ، جراحی پلاستیک ، کلونولوژی ، پروکتولوژی ، انکولوژی ، جراحی کودکان و جراحی لاپاراسکوپی استفاده می شوند.کاوندیش اکنون بیشتر در توسعه و بین المللی سازی بیشتر شرکت تمرکز دارد. جذب دانشمندان و مهندسان خبره در راه دستیابی به این مهم به کاوندیش کمک نموده است.

اطلاعات عمومی:

تصویر معرفی

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید