ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

کامپوزیت گستر سپاهان

Composit Gostar Sepahan

خلاصه فعالیت:

شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان با رسالت ایجاد شرایط بهتر زندگی برای معلولان و جانبازان قطع عضو در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردید. تولید محصولی با کیفیت که بتواند جایگزین عضو از دست رفته طبیعی انسان گردد به عنوان دغدغه اصلی موسسان شرکت قرار گرفت و به منظور دستیابی به این مهم مسیری ناهموار و دشوار طی گردید.

تا امروز این شرکت با تولید اولین پنجه کربنی کشور به صورت رسمی پس از دریافت تاییدیه از اداره کل تجهیزات پزشکی و اتحادیه اروپا با افتخار به این مهم دست یافته است که ایران را در رده ۵ کشور دارنده تکنولوژی ساخت این نوع پنجه ها قرار دهد. پنجه های سری پارس فلکس با دارا بودن کارایی و دوامی برابر با نمونه های تولید شده توسط پرچم داران این محصول در جهان موجب گردیده است اکنون این شرکت در مسیر افزایش کیفیت و تنوع با چشم انداز تسخیر بازار های منطقه گام بر دارد.

شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان با رسالت ایجاد شرایط بهتر زندگی برای معلولان و جانبازان قطع عضو در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردید. تولید محصولی با کیفیت که بتواند جایگزین عضو از دست رفته طبیعی انسان گردد به عنوان دغدغه اصلی موسسان شرکت قرار گرفت و به منظور دستیابی به این مهم مسیری ناهموار و دشوار طی گردید تا امروز این شرکت با تولید اولین پنجه کربنی کشور به صورت رسمی پس از دریافت تاییدیه از اداره کل تجهیزات پزشکی و اتحادیه اروپا با افتخار به این مهم دست یافته است 

اطلاعات عمومی:

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید