ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

خلاصه فعالیت:

شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام بعنوان اولین و تنها تولیدکننده دستگاه جراحی چشم، فیکو / ویترکتومی در ایران و خاورمیانه در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد , کار خود را بهمراه تعدادی از متخصصین چشم پزشکی و کارشناسان مهندسی پزشکی و با هدف طراحی و تولید تجهیزات و ملزومات چشم پزشکی آغاز کرد .

عالی پیام در اولین قدمهای فعالیت خود با طراحی و تولید دستگاه فیکو / ویترکتومی برنده جایزه رتبه سوم خلاقیت از دهمین جشنواره بین المللی خوارزمی شد و بعنوان کار آفرین نمونه در جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی معرفی گردید.

تولید، ارائه و صادرات محصولات مختلف چشم پزشکی و همچنین انتخاب کارشناسانه و واردات برخی محصولات و برندهای باکیفیت از سراسر دنیا؛ مانند انواع لیزرها ، اکوگرافی ها ، سیستمهای تصویربرداری و مواد مصرفی و کلینیکی باعث اعتبار و خوشنامی شرکت شده است . اکنون عالی پیام متشکل از حدود ۲۰ نفر کارمند رسمی شامل کارشناسان خبره و آموزش دیده ، مهندسین مجرب، کارمندان بخش R&D ، خط تولید، بازاریابی و فروش و همچنین بخش اداری ؛ در حال ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریانش در داخل و خارج کشور در جهت جلب رضایت آنها می باشد .

محصول عالی پیام در رقابت با نمونه های مشابه اروپایی و آمریکایی، با بومی سازی دانش فنی و بهره گیری از توان و نیروی انسانی داخلی موفق به دریافت استانداردهای معتبر جهانی و CE اروپا گردیده است تا بیش از پیش امیدوارانه نسبت به توسعه صادرات محصولات خود گام بردارد.

اطلاعات عمومی:

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید