ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

طراح تجهیز پویش مانا

Tarah Tajhiz Puyesh Mana

خلاصه فعالیت:

شرکت طراح تجهیز پویش مانا با هدف ارائه خدمات و محصولات در زمینه تجهیزات پزشکی با بالاترین کیفیت و قیمت بهینه تاسیس گردید. این شرکت از همان ابتدای فعالیت خود همواره سعی نموده به منظور افزایش رضایت و اطمینان مشتریان، به دنبال شناخت کاملی از نیازمندیهای بازار تجهیزات پزشکی باشد تا بتواند با انتخاب محصولات مناسب و با کیفیت، سهم کوچکی در برآورده کردن نیازهای جامعه در حوزه سلامت و بهداشت داشته باشد.

شرکت مهندسی طراح تجهیز پویش مانا نماینده رسمی کمپانی Technologie Medicale S.A.S از کشور فرانسه ، کمپانی Lite Tech Inc از کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و در زمینه های تجهیزات پزشکی – تنفسی و بیهوشی ، دستگاه های بیمارستانی ، تصویربرداری فعالیت می کند. از محصولات وارداتی این شرکت می توان به دستگاه ترکیب کننده هوا و اکسیژن بلندر ، دستگاه رگولاتور گاز فشار بالا ، دستگاه ساکشن دیواری ، روپوش،جلیقه و دامن سربی اشاره کرد. کلاس خطر این محصولات c و b و a می باشد.

تولیدات شرکت مهندسی طراح تجهیز پویش مانا در زمینه تجهیزات پزشکی و مراقبت‌های ویژه و بستری ، دستگاه های عمومی ، ابزار تصویربرداری می باشد که به صورت مستقل ، تولید و با برند های ، ariopal ، ariovac به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به دستگاه رگولاتور گاز فشار بالا ، فیلتر ساکشن ، روپوش،جلیقه و دامن سربی ، دستگاه ساکشن اشاره کرد.

اطلاعات عمومی:

تصویر معرفی

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید