ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

خلاصه فعالیت:

شرکت پیشگام ایده آل خاورمیانه / پیک مد در سال ۱۳۷۸ باتولید دستکش یکبار مصرف شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۸۲ با تاسیس کارخانه در بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در جوار فرودگاه بین المللی امام خمینی ، شهرک صنعتی شمس آباد فاز توسعه خود را آغاز نمود.

پس از ۸ سال عملیات عمرانی و تجهیز ماشین آلات در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید.هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ متر مربع کلین روم با کلاس خطر ۱۰۰۰۰ و ۱۰۰۰ و دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک داخلی و خارجی و نیز با اشتغال ده ها نفر از مهندسین متخصص تا کارگران ساده در این واحد مشغول بکارند.

همچنین این واحد تولیدی علاوه بر گواهینامه های معتبر داخلی همچون پروانه بهره برداری از وزارت صنایع ، پروانه ساخت وسیله پزشکی از وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ، پروانه کیفیت از موسسه استاندارد ملی ایران دارای گواهینامه های بین المللی معتبر همچون ISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۳۴۸۵ و نیز CE اروپا میباشد.

بارها این مجموعه بعنوان واحد نمونه ملی و نیز مدیریت آن بعنوان کارآفرین برتر ملی در رسانه ملی میهمان بوده است و با تولید ده ها کالا و محصول تجهیزات یکبار مصرف پزشکی در خدمت مراکز درمانی کشور و همچنین صادرات محصولات به سایر کشورها می باشد.

اطلاعات عمومی:

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید