ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

پویان طب هگمتانه

Sanaye Pouyan Tebb Hegmatane

خلاصه فعالیت:

شرکت صنایع پویان طب هگمتانه (سهامی خاص) در سال ۲۰۰۲ میلادی در منطقه تجاری راس الخیمه کشور امارات متحده عربی به منظور ارائه خدمات بازرگانی محصولات و تجهیزات پزشکی و ورزشی تاسیس گردید.

این شرکت پس از مدت کوتاهـی با تکیـه بـر دانش مـدیـران و کارمنــدان خـود توانست نمـایندگــی دو کمپانـی معـروف و معتبـر آمریکائی (EXACTECH) و اسپانیائی (LAFITT) را در زمینه تجهیزات پزشکی و دو کمپانی معروف و معتبر تایوانی (SEG & KUG WAY) را در زمینه تجهیزات ورزشی بدست آورد. با توجه به ملیت ایرانی صاحبان سهام این شرکت و تمایل آنان برای انتقال اعتبارات این شرکت به یک شخصیت حقوقی ایرانی علیرغم دارا بودن یک دفتر تجاری، دفتر مرکزی این شرکت رسما در ابتدای سال ۱۳۸۵ در ایران و در شهر زیبای همدان به ثبت رسید.

این شرکت در ابتدا به منظور ارائه خدمات بازرگانی و خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در استان همدان بوجود آمد و با کسب نمایندگی مجاز از شرکتهای معتبر و بزرگ تجهیزات پزشکی در ایران همانند تهران ارکاک، داهی طب و صنایع ارتوپدی پارس، بتدریج توانست به یکی از موفق ترین شرکت های ارائـه خدمـات پزشکی و جراحی به همراه آخرین وسایل و محصولات روز ارتوپدی و جراحی ستون فقرات دنیا در استان همـدان و سپس غرب کشـور تبدیل گــردد. 

بتدریج با گسترش حوزه فعالیت خود در صدد اخذ نمایندگی از کمپانیهای خارجی برآمد و بتدریج توانست با اخذ نمایندگی از کمپانی های آلمانی، اسپانیائی، فرانسوی، هندی و ترکیه ای در این مورد نیز توانائیهای خود را به اثبات برساند. بتدریج با گسترش ارتباطات بین المللی و نیز داخل کشور این شرکت، این شرکت در وادی تجهیزات بیمارستانی نیز وارد گردید و بخصوص در زمینه تجهیز اتاقهای عمل بیمارستانی توانست خاطرات بسیار خوبی از عملکرد خود در بیمارستانهای منطقه بیادگار بگذارد

اطلاعات عمومی:

تصویر معرفی

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید