ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

آسیا شیمی طب

Asiya Shimi Tebb

خلاصه فعالیت:

 اولین فرآورده شرکت آسیا شیمی طب، مواد پرکننده ریشه دندان(گوتا پرکا) و ماده خشک کننده ریشه دندان(کن کاغذی) بوده که طی سالهای اخیر علاوه بر تامین نیاز کشور صرفه جویی ارزی مناسبی را برای کشور به ارمغان داشته است.

در سال ۱۳۷۶ واحد تحقیق و توسعه شرکت راه اندازی و همزمان آزمایشگاه کنترل کیفیت جهت کنترل مواد دندانپزشکی مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز گردید و همکاری با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، پژوهشگاه ها و موسسات داخلی و خارجی و صاحبنظران جهت اخذ مقالات و جدیدترین اطلاعات علمی آغاز شد.

پس از گذشت سه سال به معتبرترین تولیدکننده مواد دندانپزشکی تبدیل و محصولات آریادنت به بیش از چهل نوع از قبیل مواد قالبگیری الاستومر، سیمان های دندانپزشکی، آلژینات ، کامپوزیت ها، خمیرپانسمان (کلتوزل)، محلول EDTA ، اسیداچ و ………گسترش یافت.

شرکت آسیا شیمی طب موفق شد برای محلول های ضدعفونی کننده (eco Forte BIB (Forte BIBو ALPROCID و قدرت اثر بسیار بالای آنتاییدیه های مراجع علمی و تحقیقاتی داخلی همانند آزمایشگاه کنترل و رفرانس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش های میکروبیولوژی و قارچ شناسی انستیتو پاستور ایران، بخش میکروبیولوژی انستیتو تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را اخذ و سوابق مربوطه را به وزارت بهداشت و وزارت صنایع ارائه نماید و پروانه های تاسیس خطوط تولید محلول های ضدعفونی کننده و سپس مجوز ساخت را در سال ۱۳۸۳ از اداره کل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نام شرکت آسیا شیمی طب اخذ نماید.

همچنین این شرکت توانست تنوع محلولهای ضدعفونی را با تولید محلول ضد عفونی دست AlproSept ، محلول آماده مصرف سطوح و سرتوربین و آنگل classic MinutenSpary و شستشوی کف و دیوار plus DesNet گسترش دهد.

اطلاعات عمومی:

تصویر معرفی

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید