ایکسپو

نمایشگاه مجازی دائمی

مهندسی سلامت یارحکیم

Mohsndesi Salamat YARhakim

خلاصه فعالیت:

شرکت مهندسی سلامت یارحکیم(که به اختصار، مسیح نیز نامیده می‌شود) در سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ پورسینای حکیم تاسیس شد و در حوزه تولید تجهیزات پزشکی شروع به کار کرد.

با استفاده از نظرات پزشکان مجرب و استفاده از نیروی مهندس نخبه و کارآمد شرکت توانسته‌است درک عمیقی از مشکلاتی که کادر پزشکی در فرایند درمان با آن مواجه بوده و همچنین در و رنج‌هایی که بیماران تحمل می کنند داشته‌باشد.

در حال حاضر، شرکت مهندسی سلامت یارحکیم به‌عنوان تولید کننده دریپ‌های آهنربایی، سوزن نمونه‌گیری مغز استخوان (جمشیدی)، دهانی اندوسکوپی، تردمیل آبی، کورت نمونه‌گیری اندومتر، هیسترومتر، شیلد محافظ صورت و سایر محصولات پزشکی فعالیت می‌نماید. هلدینگ پورسینای حکیم در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد، هدف  هلدینگ پورسینای یارحکیم ایجاد مدلی عملی و تکرارپذیر جهت توسعه‌ پایدار از طریق ایجاد ثروت از علم، و همچنین علم از ثروت می باشد. فلسفه تاسیس  هلدینگ مهندسی سلامت یارحکیم به تفکرات پروفسور محمدحسن امامی باز می‌گردد.

تاسیس هلدینگ پورسینای حکیم و ارزش هایی که این هلدینگ بر آن استوار است دستاورد حدود ۴۰ سال اندیشه خلاقانه پروفسور امامی، تجربیات ایشان در سمت‌های مختلف مدیریتی و فعالیت‌های عملی گسترده‌ او در فیلد پزشکی است. در حال حاضر نیز برخی از اعضای هیئت علمی و پژوهشگرن دانشگاه‌های ممتاز کشور با این شرکت همکاری می‌کنند.

اطلاعات عمومی:

محصولات

تماس با ما

مسیریابی

map
google
neshan
نشان
balad
بلد
waze
waze

شما نیز میتوانید در دانشنامه سلامت ایران عضو شوید و شرکت خود را معرفی کنید

برای اطلاع از شرایط عضویت کلیک کنید